<

Tuesday, May 30, 2006

夜總會領班

Story of my life! 總會係我返!!!! 波士話我成日都要返夜更, 好似d舞小姐咁, 差在唔駛飲酒. 佢同我d friend啦, 廖太們就多數都係香港早晨, 要約出0黎都有一定既難度. 所以一放假就想要做好多0野. 但因時間關係, 通常都做唔曬, 又或者夾唔到d廖太聚會.

好似今日咁, 足足plan 0左兩個星期至安排到同Cherry 睇 X-Men: The Last Stand, 夜晚就約埋Jana and Louisa 去有骨氣. 撞正另一個同事, Mike生日, 我哋五個女仔打邊爐, 大折一番!

講0下 X-Men: The Last Stand. 不經不覺, 已經去拍到第三集. 依集既劇情都幾精彩, 特技一流, 無冷場, 好好睇! Halle Berry既Storm 都keep 住咁靚...Hugh Jackman既Wolverine唔駛講啦 ~ 當然係打不死! 可惜Laser Eye 一出場晨早就瓜0左, 有d死得不明不白feel. 最後結尾有一段20秒既片段, 仲要等字幕播曬之後至有得睇. 咁即係話應該仲有第四集. 如果你哋會去睇, 記得等埋播埋後字幕至好走!
Exclusive Trailer: "Wolverine"
Exclusive Trailer: "Storm"


5 Comments:

Blogger Gloria said...

你不如po埋你既roaster出黎,咁我地咪知撞唔撞你夜更囉。

5/30/2006 9:20 p.m.  
Blogger Salad said...

this is no a bad idea. But I don't think it will make any difference. It is all night shift anyway!

5/30/2006 11:28 p.m.  
Blogger Christina said...

唔緊要,總有一天等到你o既。不過成日返夜班,要小心身體呀!

6/04/2006 3:46 a.m.  
Blogger Salad said...

WooWoo...Thank you very much la 奶奶!!!

6/07/2006 5:04 a.m.  
Blogger 阿二 said...

hey, it's me, Carmen....
啊二呢....
我有无留过言呢,自己都忘记咯,
ANYWAY,无梗要拉,
过来踩踩场啧,嘿嘿...
下次出来见拉

6/10/2006 12:07 p.m.  

Post a Comment

<< Home