<

Sunday, May 21, 2006

去飲定聚餐?


同事Novel今日出嫁, 喺金龍船擺酒. 本來要返夜o既我, 就為0左佢追更返早去飲. Novel 係我N年前第一次0黎香港做0野時, 喺"九記"o既舊同事, 亦係我宜家喺"驚High日"o既同事. 所以今晚見到好多九記o既舊同事...新舊同事, 一於 "九記""驚High日"crossover一番. 關係複雜,有如Beverly Hills and 90210 ...哈哈哈! 影相時, 我就實行一於好小理, 爭取暴光率, 不論係叫 "九記"定"驚High日", 我都lan出去影, 做個紀念.
我呢行實在好細, 就好似介紹我入"驚High日"o既大波士, 剛剛喺"驚High日"resign o既Maggie, and 已經走0左去四季o既Pheoe, 都係我喺"九記"時認識既. 除此之外, 我仲識人喺"朗豪" ~ Rose (冇去飲), 日航 ~ Edmund....and 有d已經轉0左行.
Novel宜家係做accounts既, 所以今晚佢安排0左我同"驚High日"o既Accounts同事坐. Front-of-the-house 始終同 Back-of-the-house 唔熟, 冇mud兩句, 有d悶. 但係感覺總好過,後面"九記"個兩檯咁, 直頭有d喧賓奪主, 喪飲酒, 猜十五二十同財拳, 又大聲, 又噪. 隔離個檯女家親戚仲攪0野, 全程打十三張! 大波士話好似去0左夜總會飲囉. 茄呢指數極高, 再加上d 炒散waiter好似喺馬戲團返工咁, 倒瀉茶, 拾碗變丟碗....冇比佢地潑倒都數走運!!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home