<

Tuesday, April 25, 2006

台北四日三晚 之 Day 3 ~ 鼎泰豐, 冰館, 阿爾卑斯花園, 一茶一坐, & Wasabi


瘋狂購物後, 彈藥用得七七八八, 洗淨NT$2***幾, 不過好彩要買既都買曬. 剩底既得食, 食同食. 好彩大部分行程之前已經去曬, 因為今日落大雨, 去邊都有困難. 香港出發時我係完全冇想過帶遮, 好彩驚High日有得借, 解決0左我0既需要, 如果唔係就變落湯雞.
我每次0黎台北都必會食鼎泰豐總店0既小籠包. 過去經驗話我知, 唔想等位, 就一定要喺十點半前到, 要早過d日本遊客至得. 平時0黎台北好少搭的士, 今次因為落大雨, 我哋都經常分兩架的士去我哋要0既地方. 食完小籠包, 就當然要去埋永康街後面0既冰館啦. 前兩次都食唔到0既芒果冰, 今次食到啦!!!


食完冰之後, 我哋冇比佢停, 行行0下就入0左一間好可愛既茶館. d花茶名仲好抵死. Gloria 飲個杯叫"成功戰痘茶", 話可以對d痘痘有幫助, "真的還假的!!!" 飲完花茶就比個肚休息0左片刻, 行0落東區地下街hea! 之前睇書仔介紹, 忠孝敦化0既"一茶一坐"環境幾好, 我好想去. 結果 Gloria, Annie and Connie 都好有義氣咁陪我去"得一得". 台灣0既珍珠奶茶真係好味d架, d珍珠非常軟 ~ "QQ的".

夜晚個餐重頭戲係喺台北101 o既 WASABI ~ 一個字 ~ "低".



0 Comments:

Post a Comment

<< Home