<

Monday, April 24, 2006

台北四日三晚 之 Day 2 ~ 九份, 基隆市, 深坑, 光華, 台北車站, & 西門町

數數護照d印仔, 再加埋之前個本, 今次已經係我第六次0黎台北. 從前都係因為認識Susan, 佢介紹我睇我猜, 大哥大 同【流星花園】, 漸漸開始愛上台灣哩個地方, 人, 小食, 同文化. 真的很不錯! 由第一次Susan全程翻譯, 到0衣家識殺價, 全靠台劇 & 台灣综藝!!!
去年一行六條女大膽地cold call0左一個接機叔叔, 半夜三更仲要佢車我地去泡湯. 這位陳先生非常好人, 好爸爸feel. 不時建議要小心. 親切友善印像深刻. 今次Gloria 話要去九份, 雖然我已經去過四次, 不過每次都係有人車, 如果要問我點坐公車去, 真係考起. 唯一能想起既就係call陳先生車我地去. 0800出發, 準時到爆...好似佢仲早到半個鐘!

去九份真係好難遇到好天氣, 尋日落機, 又熱又曬. 今天就由尋日既32度下降到19度! 天陰陰, 落毛毛雨 (去年三月一班同事托福, 是我去五次九份唯一一次陽光普照). 阿柑姨既芋圓同地瓜圓, 係我每次必食既. 悲情城市聞名既石級, 係每次必行既!

出發時間早, 行飽, 食飽, 影飽, 人潮開始多時, 我地已經可以離開. 九份離基隆市只需要半個鐘, 無理由唔去百年老店李鵠餅店買鳳梨酥!!! 之後再去埋深坑食豆腐三吃, 土雞同大白筍, 炭燒豆腐軟雪糕 ~ 新奇Yummy. 吃喝名產後, 返回台北新光華掃埋d尋日買唔到既【惡作劇之吻】& 好些日劇. 睇到【流星花園】DVD, 無理由唔掃埋收藏!!! 包起0左陳先生一day, 再一次滿載而歸. 唔同既係一袋二袋既手信可以放喺車. 陳先生好客程度一百分, 服務態度認真 ~ ichiban!!!!!! 最後一站番到西門町, unload 哂d戰利品喺Gloria住既東龍飯店.


話明行程緊密, 緊係唔好比佢停, 無車就行. 原來台北車站既光南大批發同西門町好近, 行少少就到. 可能因為喺新光華睇得太多, 無特別驚喜! 反而逛0左去太平洋Sogo買天仁茗茶. 行行0下, 忽然落大雨. 我地hea0左喺Seven買左便利雨衣. 一行五個黃色雨衣怪客. 十足十SARS期間既A1夫人! 晚餐就係例牌既阿宗麵線 & 一堆街邊熟食!

3 Comments:

Blogger Christina said...

salad,你真係好介紹,李鵠o的鳳梨酥實在好食過阿仔李儀o個o的喎!鬆化而且唔甜,我地兩日已經"擦"晒,無得做手信喇!

5/02/2006 12:21 a.m.  
Blogger Salad said...

係ah! 我個friend,Susan既台北friend喺我第一次去台北時介紹我買既~~一食就愛上0左

5/02/2006 3:46 a.m.  
Blogger Connie said...

My colleagues and I also feel the same. 李鵠o的鳳梨酥 is better than his son's. But I guess not many people who visit Taipei will go to Kee Lung to buy it.

5/02/2006 10:51 p.m.  

Post a Comment

<< Home