<

Monday, May 15, 2006

不歸家的女孩


尋日下午返緊工時有個不明來歷電話響個不停, 仲以為係廣告電話, 所以無聽. 但係個電話繼續響, 好想接, 不過就因為太忙, 無聽 and 無睇到個msg. 之後先發覺原來係我o既好朋友Susan由台北過境返多倫多, 難得留喺香港住一晚, 點都要出0黎見見面.

人生有時好奇怪, 以前日日車佢一齊返工o既人, 宜家就好似捉迷藏. 我返多倫多, 佢喺大陸. 我去台北, 佢0黎香港. 好難至有得見面. 機於喱個理由, 我尋晚就做0左個不歸家的女孩. 佢叫我去佢住o既Marco Polo Gateway 找佢, 因為有兩張床. 放工飛的過去, mud 都記得帶 (公司tart), 就係忘記帶contact lense solution! Susan仲陪去 Ok 同七仔買. 我0地咀0左個幾鐘至訓. 一大早就比d morning call 噪醒 (佢男朋友同佢個妹). 起身後就去醫肚. 我原本想請佢食buffet, 點知香港人真係太晏食lunch, 全部都係十二點至有得食. 結果去0左四太到食茶餐. 食完返酒店checkout, 送埋佢上airpot Express shuttle 我至歸家.

3 Comments:

Blogger Gloria said...

哇,點解過境唔早少少通知?如果唔係你大可以調假陪佢。

5/16/2006 1:37 a.m.  
Blogger Salad said...

早d通知都好難調假, 公司人手不足!!!

Lucky, I was off today!!!

5/16/2006 1:54 a.m.  
Blogger Shirley said...

Susan looks great!

5/21/2006 12:50 p.m.  

Post a Comment

<< Home