<

Sunday, April 23, 2006

台北四日三晚 之 Day 1 ~ 新光華, 五分埔批發, 美麗華百樂園 & 士林夜市


一落機, 因為行程緊密, 二話不說, 九秒九極速咁過關...坐上架大有巴士去驚High日. 一個鐘都唔駛, 兩點左右就到達. 可能因為無mud人搭去驚High日. 台北驚High日d Reception無香港個D咁吋, 非常好人同有禮貌. 可能之前 block 比我間房未得. 聽到佢緊緊張張咁打電話叫人入果. 不過佢就應該 dum 0下我波鐘先, 事關當我上到房既時候, 個掃把仲喺間房到妖樣. 攪到我唔好意思行入去, 仲徘徊0左喺條走廊到....今次一個人住, 所以訂0左一張 King Size 床既房, 連個 view 都唔同 ~ 對住個游泳池 (之前次次都係對住台北101).

放低行李之後, 就匆匆忙忙去光華巡事一 0下業務. Amy話帶我去一間價錢仲平既店到買日劇. 準時去到捷運忠孝新生站等. 好彩事先約0左枝盲公竹, 如果唔係新光華都幾難找! NT$150一咁平, 真係無介紹錯. Amy有時間, 同我去埋五分埔批發逛逛. 有個本地人講0下價係唔同d, NT$2000就可以買到七件新裝!!!
速戰速決, 三個鐘就滿載而歸 ~ 返驚High日unload一 0下d戰利品! 夜晚1830hrs約0左 Gloria, 奶奶, 阿丁, Annie (之前一齊去過東京個幾個) and Connie 去美麗華百樂園同士林掃街喪食. 一入捷運閘, 就見到 Gloria 佢地都係剛剛入閘...時間 arm arm 好!!!

美麗華個摩天輪好多人排隊, 我地就好似走馬看花咁影幾張相就pit. 去士林就一定要食豪大大雞扒, 不過今次就可憐d. 唔食辣既我唔知Gloria叫少辣 ~ 我個嘴即刻變0左孿潤腸. 再加埋十全大補湯同官財板, 熱氣死啊! 原本仲要食多一餐火煱, 不過因為山路偏僻難找, 最後放棄返歸!!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home