<

Friday, July 14, 2006

《Superman Returns》&《S.H.E移動城堡世界巡迴演唱會》

超人-強戰回歸! 記得細細個就追睇 d Superman電影, 我更加懷念Christopher Reeve既超人~好型好靚仔. 最令人回味超人的配樂. 時至今日, "The man of Steel"...已經除著年代改變, Christopher Reeve 的離去, 而更換人了. Brandon Routh 都做到superman個種感覺. 27齡既佢, 青春無敵, 皮膚好好, 靚仔到似電腦效果做出0黎! 雖然我仍然比較鐘意Christopher Reeve 既超人, Brandon Routh 都唔錯!! 值得一睇, 係不俗的一套電影!


http://supermanreturns.warnerbros.com/

【S.H.E移動城堡演唱會】繼上海後終於來到香港!S.H.E的演出精采. 一開場, S.H.E身著英式風格的軍裝豋場, Ella的鼓很可愛!!! 實在太high了!第一次看見Selina跳這麼sexy的舞蹈,hebe打鼓太強了,ELLA也彈琴秀一秀! 特別來賓是新生代創作小霸王TANK, 張智成 & 周杰倫. 周杰倫以鋼琴為S.H.E伴奏、合唱『熱帶雨林』,另外還帶來『髮如雪』, 精采萬分!!!!!







4 Comments:

Blogger 阿二 said...

阿呀,我都好想睇超人阿,
可惜無人陪我睇.....
我都好鍾意睇呢類美國主義英雄片的,
好似超人,SPIDERMAN,SUPERWOMAN,
BATMAN,ETC......
但係好多人都覺得幼稚,吾陪我睇羅....

7/16/2006 12:13 a.m.  
Blogger Salad said...

你個阿四陪唔你睇阿? 男朋友仔呢?

7/16/2006 12:12 p.m.  
Blogger Gloria said...

佢條仔係深圳架。我都唔多鍾意超人同占士邦呢d打不死既角色。

7/16/2006 2:14 p.m.  
Blogger 阿二 said...

我好奈都無入過戲院睇戲了,
我個私人阿四禮拜六日都要返工多,
所以...
睇來,我都要睇老番DVD了....

7/18/2006 10:47 p.m.  

Post a Comment

<< Home