<

Wednesday, July 05, 2006

私房菜&銅鑼灣奇遇記

難得返0下早, 當然要把握機會參加 Gloria d 廖太聚會. 再加有好0野食, 冇理由拒絕! 所以今晚同班廖太去食法式私房菜. 真正的法國大餐~六個courses, 非常美味!





Snack & Refreshment
Goose Liver with Apple
Cream of Baby Oyster
Sauteed Crabmeet in Puff Case
Ice Strawberry
Waguy(和牛)M12 Rib Eye
Warm Chocolate Pudding with Lobster Ice Cream
Coffee or Tea
Cookies

食食0下, 大家就講起銅鑼灣d奇遇. 原來大家都有比過一個笨拙, 操不流利廣東話o既女人"讚"著衫好睇, 然後佢就有批衫想找人試著. 每人都有用過唔同方法灑佢. 我就比較簡單直接, "唔得閒". Carmen就因為比佢連環兜搭, 所以就倒轉追返佢, 問佢認唔認得佢 & 話佢冇理由唔認得佢. 因為幾分鐘前個女人已經"讚"過! 哈哈~~我0既好朋友大波士就仲攪0野, 個女人一開始講"小姐...". 大波士就 話"得~你唔使講, 我幫你講. 你覺得我著衫好睇, 有批衫想我試著.....", 完全講曬佢d對白, 嚇到即刻扮問路, 走!

大波士仲有好多攪笑招式, 例如扮自由行, 聾啞, 扮ABC同佢"Hey man, yo yo yo" 一番! 下次大家試試啦!!! 如果有人兜搭你, 叫你申請信用卡, 不防學佢扮聾啞, "EE ah ah" 比手勢!!! 哈哈~~

6 Comments:

Blogger Gloria said...

我真係對住呢d女人無o個份幽默感。

每次比佢地截住,都忍唔住喝佢地。

7/07/2006 12:30 a.m.  
Blogger Shirley said...

great experience - seems like a fun night, great food after all.

7/09/2006 1:52 p.m.  
Blogger Gloria said...

If you come back this year, we can always go again!

7/10/2006 9:50 p.m.  
Blogger Salad said...

yeah yeah yeah! I would love to repeat the Rib Eye......perfect palm sauce that I've been search for so long!

7/11/2006 5:42 a.m.  
Blogger 阿二 said...

最抵死係果招扮英文人,
果些PROMOTOR一定放棄吾纏你,
我覺得呢招掂硬,信我;
因為巨地真係多數連點推薦張卡好處的英文都未必講得出....
第二選擇:扮啞兼扮聾,如果比人纏得耐,我提議羅埋你手袋內任何小飾物出來,扮聾啞人士兜售返產品比巨,總吾嚇死巨,哈哈哈...
死未~~~~

7/16/2006 12:07 a.m.  
Blogger Salad said...

扮聾啞人士兜售返產品比佢好正~絕~~~哈哈~~

7/16/2006 12:29 p.m.  

Post a Comment

<< Home