<

Tuesday, July 18, 2006

令人失望的人 - 我明講你啊!!!

喺驚High日做0左兩多年, "軍月"溫情就 feel 唔到, 相反我就有一種"萬箭穿心"0既感覺. 曾經有一我帶入驚High日0既高層話我肯定唔習慣香港0既文化. 我覺得我唔係唔習慣香港0既文化, 而係唔習慣驚High日0既文化. 有d人外表好似好好人, 斯斯文文, 客客氣氣. 但其實佢就非常自私, A字膊同黑心. 同佢無仇無怨個喎, 但佢唔知點解, 鐘意打小報告, 做埋好多小動作. 自己無料0米認0左去囉, 最基本瑞典式按摩都唔識解釋? 都做0左兩多啦, 唔識答個mystery shopper, 都應該識對住個menu答啦!?! 如果你覺得你仲有面子留低做個得個殼, A字膊同鐘意打小報告0既副手!!! 你可以繼續打我小報告, 但我識0既始終比你多, 經驗比你多, 英文一定好過你! Remember, I have no interest in competing with you and please freakin leave me alone!

2 Comments:

Blogger 阿二 said...

撑你....
我公司而家都开始有甘既人出现了,
我觉得...好无奈,
开始有些离心.

7/27/2006 2:56 p.m.  
Blogger Salad said...

謝謝你們的支撐~~

7/29/2006 11:47 p.m.  

Post a Comment

<< Home