<

Tuesday, April 11, 2006

有朋自遠方來

今日放假, hea 0左喺觀塘apm一day! 原因係契爺契媽都從溫哥華返0左0黎香港. 陳Sir 同陳師奶約埋蘇伯伯 蘇Auntie飲茶. 佢地係陳Sir以前喺非洲做0野0既工作伙伴, 認識越過三十年, 睇住我大! 指定問題, 去到坐低第一時間就比佢地問有無拍拖有男朋友有無? 救命啊 ~ ^_^ 其實我都明白佢地喺想我地這代開開心心, 有個自己0既家, 有下一代. 佢地個個大部分都已經做0左爺爺嬤嬤外公外婆, 只剩陳Sir 同陳師奶. 不過佢地亦應該明白這個東西是無法強求!!!

Lunch 後, 大家一起返蘇Auntie屋企, 其中陳Sir, 蘇Auntie, 契爺同契媽就坐低攻打四方城! 蘇伯伯, 陳師奶同我就睇報紙電視. 開著冷氣, 蘇Auntie張沙發又特別軟, 舒服...睡意棉棉, 境然眼訓訓著0左! 訓醒之後就同陳師奶hea0左去 apm food court 到食西貢滿記甜品!!! 數小時後, 慢無目的咁掃曬數層apm. 其間個大電視播番上次四仔喺果到開0既記者會. 我想要影張靚仔相, 個食蕉就話唔比影, 真係氣頂 ~ 走!!!

一輪四方城戰爭打落0黎, 蘇Auntie不但要提供戰場, 仲要請食晚餐!

4 Comments:

Blogger Gloria said...

其實個食蕉無理由唔比影相。公眾地方咋喎。

我d親戚都放棄左唔會問男朋友呢d問題。我話無佢地又唔係有筍盤介紹,問黎做乜?而且我眼見好多結左婚既朋友都未必咁開心,weekend放假有要應酬男家既親戚,仲累過返工呀大佬。一d私人空間都無埋,好唔好真係見人見志。

4/12/2006 11:16 p.m.  
Blogger Shirley said...

The visual effects on the picture looks really interesting - very Taiwanese TV drama foggy / hazy feel.
You guys are going to Taiwan, right. Oh, must be nice. Think of me when you are eating all the goodies!

4/13/2006 11:33 a.m.  
Blogger 阿二 said...

点解吾比影啊??
商场内有话不能影相的吗?
懒系野甘....个死焦

4/13/2006 1:04 p.m.  
Blogger Salad said...

Reply to Shir....
The visual effect of the picture is cause by the hand of the waitress who took the photo for us...can you notice that one side is clear but then you scan to the left, it get hazy....cuz, you can't hold the mobile camera properly!!!

4/13/2006 4:43 p.m.  

Post a Comment

<< Home