<

Friday, August 24, 2007

So Close So...Far 孫耀威


之前公開招募伙伴陪我睇孫耀威So Far So...Close 喺尖沙咀的M1 Bar & Louge表演失敗, 結果我一個人去. 十點多到達, 間bar已經擠滿人. 黑麻麻, 要找個位都有難度. 好彩0尼倒d服務好好, 一d都無歧視我一人, 仲好努力找檯比我. 個show係Heineken Sponsor, 例牌都order一支Heineken啤酒. 坐正喺大電視前面, 都幾舒服. 可惜係個位都同個臺都有d遠, 不太睇到佢真人. 佢唱o左六七首歌就結束, 不過佢唱歌真係幾好, 同佢真人真係仲好靚仔. 完show後我即刻閃, 又煙又酒真係唔多適合我.


0 Comments:

Post a Comment

<< Home