<

Tuesday, June 26, 2007

台灣手信

Cherry 同 Jana 都先後去完台北, 佢兩個都帶0左手信比我. 其中九份0既李儀餅店0既鳳梨酥就最適合我。 好耐無去台灣, 羨慕佢兩個哦! 本來Jana從沒想過去台灣架, 係我提議叫佢去墾丁玩既。 Jana係屬於陽光海灘形, 咁我最近又迷上0左睇棒棒堂同吳尊. 不約而同吳尊就為0左飛輪海0既寫真集去0左墾丁取景, 棒棒堂其中一集又介紹0左墾丁好多好玩0既地方. 雖然自己未有機會去, 但仍想身邊有人可以去體驗一下。 結果我無介紹錯, Jana 佢境然比台灣人0既真誠&熱情融化0左。 哈哈哈...又多0左個台灣 fan啦。

0 Comments:

Post a Comment

<< Home