<

Sunday, May 06, 2007

蜘蛛俠 3 ~ 善惡與寬恕

今晚我 Daddy 有飯局, 我雖然收早, 但我無興趣 join 佢. 好想睇蜘蛛俠 3, 結果就約0左今日放假0既大波士陪我睇. 星期六睇戲確實人多, 網上訂JP飛都幾乎全場爆滿, 只剩第一排. 我覺得套戲比頭兩集打得更精彩, 又有笑場, Okay 好睇. 但套戲都有好多失望位. 例如當蜘蛛俠比個心魔控制緊時, 頂住個死人希特拉頭 ~ 明明係 having a bad hair day, 仲要扮形仔, 喺條街到扮John Travolta 喺 "Saturday Night Fever"行, 確實難頂!!!! 靚仔Harry0既死就攪到我好傷心, 佢唔應該死....



0 Comments:

Post a Comment

<< Home