<

Wednesday, August 23, 2006

香港迪士尼玩後感


下列是 8/23的記錄…因為當日我的電腦留院中,
今日係大波士0既生日, 幾個星期前已經答應陪佢去迪士尼玩. 申請假時A字膊副經仲比說話我聽話 ~ “太多request啦!”. 一日就話, 擺明針對我.
原本約大波士十點鐘喺迪士尼欣奧站門口等. 點知唔知醒, 訓到十點幾前幾, 之前一路都返晚, 三個鬧鐘響0左都唔知. 突然驚醒 ~ 即刻打電話比波士講對不起. 所以結果波士去0左迪士尼酒店飲咖啡hea, 我就要飛奔趕入去.
我到達迪士尼0既時候正好係烈日當空! 我0既心情好興奮, 因為難得一大早就可以出0黎曬0下太陽, 吸收維他命D. 我喜歡曬黑D. 但不久, 一個令人震驚0既情境出現0左喺我眼前. 一片0姐(傘)海. 全世界最細0既迪士尼, 無0野多, 最多0既就係 ~ 傘. 去到法國, 日本, 洛杉磯, and 佛羅里達州 加起都無咁多. 怕曬就唔好出0黎啦!!! SKII好貴架, 有”姐”都無用架!!! 阻住”曬”. 攪到我行到邊都要好似跳緊凌波舞咁避閃.

待續...

5 Comments:

Blogger Gloria said...

你部腦唔係又中木馬毒呀?!

8/27/2006 10:38 p.m.  
Blogger Christina said...

我部腦中o左Trojan木馬毒,唔通你又係?

8/28/2006 2:15 a.m.  
Blogger Salad said...

What kind of diease is that? I don't know what it had but it was bad it enough to make it can't get online! It cost me $1xxx to fix!

8/29/2006 5:09 a.m.  
Blogger Gloria said...

Seems its a virus that you get from just opening IE. A few of my fds got that recently!!

8/29/2006 10:08 p.m.  
Blogger Winnie Mok said...

雖然已經隔咗咁多日,因為同事C嘅電腦入院,所以我留唔到言比佢!
首先好多謝同事C 獻出佢寶貴嘅一天假期,精神,時間,體力,汗水,犧牲咗佢嘅瞓覺時間,嚟同我喺迪士尼樂園慶祝生日! 當日好多 Made in China 嘅遊客,加上本地一家大細,人都幾多,好彩每個 game 唔駛等太耐,我哋有一套獨特嘅排隊解悶方法 – 講公司某啲人嘅是非! 嘩 ~ 講一陣間之嘛,就輪到我哋玩啦! Space Mountain 一啲都唔刺激,我同同事C一啲都唔驚,反而覺得座位後面對『死發Mo』喇叭嘈到爆炸,前面件仔不斷嚎哭 ~~
可能係同事C第一次嚟香港迪士尼啦,佢好奇怪點解咁多人擔遮!?! (包括我都係!哈!) 好曬吖嘛 ~~ 陽光勁普照啊!
我哋又睇咗獅子王 show,3D 立體show,同埋 “Thai Boxing”米奇音樂劇! 因為啲 China 人好鐘意打尖,又喺後面狂向前推你背脊,我咪用手踭連“批”佢兩嘢,好似打緊泰拳!
我哋又見到個仔玩到嘔,真係嘔喎,我哋反而研究佢係咪食錯嘢,定係啲遊戲太刺激?
我哋又做埋 Mystery Shopper 喎,check 吓啲 staff 跟唔跟 standard 做嘢。原來唔係個個跟足,要我指住個 birthday badge 逼佢講 “Happy Birthday”, 但佢哋 suppose 要主動講囉。
同事C 送咗個軟綿绵嘅跳跳虎比我做生日禮物,睇埋煙花後我倆開開心心地歸家。
好開心! 多謝同事C!

9/19/2006 12:27 a.m.  

Post a Comment

<< Home