<

Sunday, July 30, 2006

Kangta & Vanness

VANNESS & KANGTA [SCANDAL] 香港宣傳
7月29日(星期六) 活動 - apm x 中韓跨國巨星SCANDAL音樂聚會
地點 - 觀塘APM 時間 - 下午 參加辦法 - 從即日起可到各大唱片舖購買付有PASS的香港版專輯, 即可參加 備註 - 原定的握手會已改為簽名會

《最愛深情密碼》仔仔、賴雅妍 寫真書&原聲帶 簽名會
時間:7月29日(六) 下午1:30開始 出席:仔仔、賴雅妍
地點:微風廣場戶外廣場 台北市復興南路一段39號 (面市民大道旁)

如果以上兩個宣傳活動比我選擇, 我會寧願去見仔仔. 尤其係因為阿仔套深情密碼實在太正! 可惜我冇得飛去台北, 為有支持吓阿V啦! 返0黎香港0既其中一個目的就係為0左親近吓四仔, 我係唔會放過每一個機會0既!!!
一早request今日放假, 約0左Gloria五點去食野先, 之後落food court對面睇Kangta & Vanness入場, 又唱又跳. 佢地唱0左兩首主打歌"Scandal",同"127日"。 其實Kangta都幾靚仔, 好好人. 唔知係唔係韓國唔多興攪簽名會, 不時見安七炫fing晒手傻笑, 都幾可愛! 佢唱歌真係好好聽, 把聲好響亮同靚. 我同Gloria都算好彩, 排到我地簽完唔夠10分鐘, 安七炫就要趕11:30pm飛機返韓國. D買左碟又排0左好耐隊既 fans 就好可憐兼激爆!!!

1 Comments:

Blogger Salad said...

食蕉整係圍七仔同阿V~

8/12/2006 1:37 a.m.  

Post a Comment

<< Home