<

Monday, August 14, 2006

爸爸生日快樂~~~


今日係我親愛0既Daddy生日, 祝您身體健康,事事順利,龍馬精神,年年有今日,歲歲有今朝,福如東海,壽比南山,心想事成……財神天天追著你!

“長長的距離,長長的線,長長的時間抹不斷,今天是你的生日,遠方的我一直在掂念著你.”. 我打電話比你你唔得閒 ~

“沒有五彩的鮮花, 沒有貴重的禮物,沒有興奮的驚喜,只有輕輕的祝福,祝你生日快樂!” 我冇準備禮物, 下個月返0黎補~

上個月你農曆生日, 我有生懂性以來第一次唔記得, 請原諒我 ~哇哈哈~~~

4 Comments:

Blogger Shirley said...

wah, leung sam bak ar?
writing poetry all of a sudden?
That's sweet. I'm certain he's happy - he did get your cell call!

8/15/2006 9:33 a.m.  
Blogger Salad said...

no la, just search those on the internet! That's is why they are in quotation!

I was up until 4am, didn't know whether he is back from Yum Cha, and if I call he might say why I am still up this "early"...

:P

8/15/2006 12:30 p.m.  
Blogger Winnie Mok said...

Charlotte (同事C) 係一位好孝順嘅女仔!Daddy 生日又記得,同事生日都記得!Big Boss 等你寫完 Blog 後再留閱後感比你啦!

Big Boss

8/24/2006 12:56 a.m.  
Blogger Winnie Mok said...

Testing ...

8/24/2006 1:08 a.m.  

Post a Comment

<< Home