<

Monday, March 27, 2006

四天紅館F4 concert 精華遊後遺症 ~ 超失落!

四晚收工都慣左去紅館, 火車又成為o左我每晚回家既工具交通. 今日返早, 收工後有一點不知所措. 唔知去邊好, 唔知做mud好~~~超失落! 好掛住佢四個講既"山頂既朋友你地好"!!!!
沒有你 我會是誰 心停在哪裡都不對
拿今天擦掉昨天 空白一片
哪一天在哪一天 可以繼續未完情節
在這交叉點 誰陪在"我"身邊
就算全世界都要把你否定 也不能讓我放棄你
就算我們的過去都沒有了證明 我依然守護你
好想睡但約又0左Cherry佢地吃火鍋, 好想回家但 又想去買生日禮物比細佬...喺CWB行o左兩個鐘都無收獲. 無黎神氣咁去到有骨氣, 晚餐已經開始了...

1 Comments:

Blogger J said...

Don't have to get me anything la...you should spend the time sleeping instead!

4/01/2006 11:34 p.m.  

Post a Comment

<< Home