<

Friday, March 20, 2009

今天我的淚水流不完

今天我感到非常失望, 無助...說不出話來。 要走的不能抓得住, 只是我的淚水流不完。 可是我一點也不生氣。 坦率對我說一句有很困難嗎?

大概是我對你過於期望, 所以變得超出預期的失望。 又或許我對你的期望, 寵愛和保護是自作多情。 是我勉強了你, 為你添加壓力。 我太傻了。

我昨天開始感冒, 生病了。 今天我的心破碎了! 明天的我應該會怎樣?

my heart is deeply hurt by a person that I treated as friend, may be is my over expectation that lead to a great disappointment! I cried but I was not mad.

"Perhaps my love for you was actually a pressure for you! I really hated to be the last to learn about your departure!"

0 Comments:

Post a Comment

<< Home