<

Wednesday, April 11, 2007

鐵騎士的順風車 ~ 第一次


今日同 Jana 一齊去0左深水埗汝洲街買水晶珠. 佢黐佢架愛車, 我黐鞋. 去0既時候, 我係坐地鐵0既, 佢就見天氣好, 所以渣0左佢架電單車去. 簡完買完, 我0地決定返灣仔食lunch and then 返工. 一心念 lum住, 自己坐地鐵走. 但係 Jana 就早有準備, 順手除0左佢個 P 牌(未夠一年) 叫我戴上頭盔上車. 既然一齊食lunch 返工, 無理由一個坐地鐵, 一個渣電單車. 以 Jana 先前炒過兩次車記錄 (仲激烈到上報0添), 我本來真係有 D 驚. 但持續0左只有一刻..."好, 誰怕誰?"
就係咁, 我比0左我0既第一次佢! 佢今時唔同往日, 佢倚家好小心, 首車好好. 佢架愛車後座好寬闊. 坐電單車0既感覺好特別, 明明行得好快, 但就無0野圍繞住自己 (只坐慣四個"look").

0 Comments:

Post a Comment

<< Home