<

Wednesday, September 27, 2006

全球最佳航空公司

今次歸家, 為0左節省$$, 我家姐Shirley用佢d credit card 分換0左免費機票比我坐國泰. 本人對國泰都幾有好感, 喜歡佢0既 service, personal TV等等. 但今日之後, 我對佢徹底地失望. 一上機穩到個位坐低就發現個腳踏同扶手都係壞0既, 個位又窄, 想要換位又唔得!!! 送餐時明明聽到個空姐問"Chick or fish or pasta". 我坐23行咁前, 佢境然由後排起派發, 0黎到我到就問"得pasta好唔好"? 真想反問唔好咁又點? d 飛機通粉都已經又硬又乾晒!!! 到supper time派三文治時, 問個空中少爺要杯麵, 佢又等等先...一等就等到落機~~~

4 Comments:

Blogger Wendy said...

You come and gone already?! I flew CX to HK last time and I was playing one of the many games. For a while I couldn’t understand why I kept losing until I realized one of the button on the control is broken. After that I didn’t have anything else to do!

10/29/2006 7:44 a.m.  
Blogger Gloria said...

cx真係一時時;但你可以問o下佢仲有無special meal多;起碼多個選擇。

10/29/2006 9:47 a.m.  
Blogger 阿二 said...

甘差???
都幾離譜哦..
話曬都叫全球最好航空公司!
點可以亞忍架??
下次帶埋我去,
分分鐘商務都有得你UPGRADE...
嘿嘿...

11/01/2006 12:39 a.m.  
Blogger Christina said...

我一向都唔喜歡坐國泰,覺得空姐只係對外國客好,尤其是日本人,香港人就得閒先理你。機位好窄,長腳男仔一定叫救命,電視就壞o既多。有得揀一定唔坐。

11/04/2006 2:23 a.m.  

Post a Comment

<< Home