<

Wednesday, February 13, 2008

去留問題

在這裡, 我願我個兩個親密戰友, Cherry and Anu, all the very best and Good luck! You are now set free! You will be missed badly. Keep in Touch and we are friends forever. I don't think I will hang around long as well.

轉眼間我已經返0左0黎香港四年啦。 雖然話"天下無不散之延席", 但始終都係會感到可惜。 本來一個好夾既team, 每日只需開開心心返工, 做好本份就okay。 一班開國公臣, 經過多個人事變遷, 改朝換代, 選擇繼續效力於國家, 唔係因為忠心, 而係因為這一班公臣對大家有感情。 今時唔同往日, 國家管理出現問題, 有時仲無理取鬧, 工作失去意義同推動力. 再加上四年來既用心努力工作, 絕少缺席返工, 最安守本份既公臣都渴望得到基本回報或晉升機會。
有人話"適者生存"。 用0黎形容這個多人事變遷既department,最恰當不過。 但係這次似"適者"都唔想再繼續做落去, 可惜。

我雖然選擇0左留低, 唔係因為我認同新的管理方法同態度, 亦唔係因為我無路可走。 如果我選擇離開, 條件仲比留低好很多。 不過為個人目標同體驗, 我願意繼續效力於這個國家。 當然最能夠讓我留低會係因為我能爭取到我應得的有關。 再加上我會負責外交多過困於境內, 能夠張產生衝突既機會減到最低。

4 Comments:

Blogger Gloria said...

反正你呢排驛馬星動,多d出去囉經驗囉。將來跳槽都有幫助呀。

2/13/2008 11:15 p.m.  
Blogger Salad said...

Yes, that's for sure! That's why I choose to stay even the pay was not as good as Macau can offer!

2/14/2008 12:26 a.m.  
Blogger wendy said...

加油! Make the best out of it la!

2/14/2008 11:55 p.m.  
Blogger Salad said...

I will not let myself down.

2/15/2008 11:59 a.m.  

Post a Comment

<< Home