<

Saturday, January 20, 2007

農曆生日


喺屋企既感覺永遠都好似小朋友, 永遠都有爸爸媽媽既照顧, 有佢地愛戴. 今日係我農曆生日, 難得可以同屋企人過! 雖然無大事慶祝, 但就有得媽媽親自下廚煮既上海壽麵 - 好好味!!! 媽媽仲叫0左家姐買蛋糕比我, 補償聖誕時忘0左記買既. 夜晚仲約埋同我農曆同一日生日既小小小表妹, Jennifer 一齊食飯.
好奇怪一年365日, 日日都有人過生日, but 我既既小小大家庭入面, 就有好多係同日生日. 例如我家姐同姨媽, 細佬同 Maria 表姐, 我同姑媽, 姨爹同舅母, 爹D同芳姨差一日...等等, 你地呢?

3 Comments:

Blogger Connie said...

You are lucky. I never felt like a kid at home. I have to take care of my mom even when I was at a very young age. She never cooks me a meal or buys me a cake for my birthday.

1/27/2007 10:18 p.m.  
Blogger Christina said...

Better late than never. A belated "Happy Lunar Birthday" to you !!
You have a wonderful loving mother~しあわせですよ!

1/28/2007 3:16 a.m.  
Blogger Wendy said...

So you are home? For how long?

1/28/2007 9:41 a.m.  

Post a Comment

<< Home