<

Thursday, February 23, 2006

兩週年紀念日

不經不覺已經返0左0黎香港兩年, 也加了入"驚high日沁園兩年". 話長唔長, 話短唔短, 比起我0既五年計劃仲差一半多D, 但就已經過0左我上次個一年十個月. 兩週年紀念日, 公司都會比一張卡祝賀一下. 仲以為沁園家姐會有所表示, 因為我升職後0既 Probation 都過0左啦! 但反而最貼心係琪經理境然記得, 仲專成打電話比我祝賀問候一下. 感覺如可? 我答佢:"刻苦耐勞...但仍需努力 ~~hee hee". 佢就話叫我落大堂做就更刻苦耐勞, 我話:"如果有你睇住就無問題!". 以前琪經理未升職落大堂做FOM時總覺得佢唔 like 我, 但佢這一個問候就真的好感動!!! 謝謝啦!!!

今日返早, 行程緊密. 之前約0左 Gloria 個 friend, Jacqueline 比 D 0野佢去比元暢簽名. 元暢0聽日會經香港返台灣. 收工前比沁園家姐住足開會, 幾驚趕唔到架 1625 Airport link (情商0左Bell 比免費飛去機場 - 節省HK$80). 最後用九秒九0既時間更衣上車! 遊完車河又要趕去尖沙咀食飯兼睇演唱會. 無錯 ~ 又睇演唱會! 今次係睇一個期待o左十年0既演唱會 - 「關於我關淑怡演唱會」. 仲要係免費 HK$400飛0既位! 點解? 因為 Cherry 個契家姐識人有飛! 雖然入座率達9成, 但觀眾未見熱烈! 對於我黎講佢把聲好靚, 樂壇沒有了她, 會是我的損失! 有D唔明點解D人又要睇, 又要彈! 但願星期六尾場會有多D共鳴0既 Fans如我!!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home