<

Sunday, December 25, 2005

聖誕節倒數

今晚 Gloria 請0左我睇King Kong and 係Teppan食飯! Location 就當然係 APM 啦! 因為佢要陪我睇杰倫 and 南拳媽媽. 假如現場少0左自以是的死靚妹狂爆粗嘈住曬, 正晚氣氛都很好! 南拳媽媽唱0左我喜歡0既 "消失", "破曉", "牡丹江", & What Can I Do. 倒數完, 杰倫只匆匆唱0左兩首就散 band.


King Kong 觀後感 ~ 影評就話套戲集合0左驚慄、愛情、歷險 & 特技. 雖然無冷場, 但係可能我好少睇這類電影, 我就覺得套戲似 "Discovery Channel" meets "Jurasic Park" 再 crossover "Alien" featuring 真人版 "Beauty and Beast" with Nicole Kidman look alike ~ 哇哈哈


P.S. 仲要多謝 Gloria 送0既禮物, Thank you so so so much!!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home